امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستاده‌اند
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر سرتیپ حیدری:

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستاده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستاده‌اند و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از نمایشگاه ایده‌پردازی شهید نامجو گفت: با توجه به تدابیر و اوامر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن، خودکفایی در عرصه دفاعی است؛ لذا ما تمام کسانی را که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌ هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و طرح‌های نو بروز دهند، برای فعالیت و همکاری تشویق و ترغیب می‌کنیم.

وی افزود: طرح‌های ارائه شده نیز در قالب این جشنواره هر 6 ماه یک‌بار در تهران به نمایش گذاشته می‌شود و داوران و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید می‌کنند و آنچه که مورد نیازشان باشد را تولید و به چرخه دفاعی وارد می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خودشان ایستاده‌اند و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

امیر حیدری تصریح کرد: ما در قالب طرح لبیک 28 از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در این جشنواره دعوت کرده‌ایم و امروز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و این دستاوردها می‌تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه هم قرار بگیرد.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: